lördag 27 mars 2010

döden i danmark

jag måste på något sätt bli extremt inte bakfull snabbt för mamma kommer om en timma. jag har redan testat överdriven frukostförtäring, tusen liter kaffe, gym, hallon och banan. tyvärr har jag också testat vakna klockan 7 när jag la mig 4. tyvärr har jag också testat städa lägenheten, ge upp halvvägs genom den inte speciellt städade lägenheten samt sitta och kolla rakt fram. det är faktiskt det jag gör just nu, det verkar funka ganska bra. problemet är bara att jag måste städa lägenheten och att mams kommer bli lite sur om jag bara sitter och kollar rakt fram istället för att hjälpa till att montera ner möbler.

igår köpte jag en svart genomskinlig klänning/rock/kaftan/grej för 10 pix på röda korset. bra grej, den luktar rök nu så jag måste kanske hänga ut den men det regnar så skitsamma. jag var också på experimentariet, det var ascoolt. jag har även lärt mig att innehåll är viktigare än yta, tycker det är lite jobbigt för min portfolio som jag har gjort är ganska snygg.

2 kommentarer: