lördag 13 mars 2010

timmermänn


den här har jag byggt, det är ett toalettmuseum och en bostad.

det har varit kaos här ett tag, skolan har varit i stort sett stillastående, det som mamma kallar "normal". detta har har lett till fritid som har lett till helt onödiga psykiska problem. eller ja. jag blev lite rastlös, jag kan inte hantera fritid. jag klarar inte att inte ha struktur. jag måste ha skolan. fast jag hatar skolan. hej ge mig diagnos.

jag har ju redan skrivit oops jag åkte till gbg inlägget. forsättningen som jag sket i att skriva var oops jag spontanåker stenabåten oops jag åker 6 timmar buss genom jylland oops jag hänger i en sommarstuga i bortre danmark oops hela klassen blir förbannad oops jag åker till malmö. det var förra helgen och veckan. very good. om allt är lugnt måste man anstränga sig lite så det blir stressigt igen.

den här veckan har skolan varit det som på danska heter "åndsvag". vi hade en helt menlös och meningslös kurs som ledde till tid att träna, samt en förkylning (6 timmars byggande av trägrej i 0-gradigt duggregn). igår efter genomgången var jag i villa saló, det var så jävla coolt. molls borde varit med, sjukt hemskt också. det är alltså en teater/performance som pågår dygnet runt i en vecka (det här var sista veckan av 4) och är baserad på sodoms 120 dagar eller vad den nu heter på svenska av pasolini. sex och bajs och förnedring och man går liksom rund och pratar med alla så man blir någon slags medlöpare. det är förfärligt men jävligt bra, huset var helt fantstiskt, vi var där från 12 på dagen så det var liksom en sjuk dagenefter-stämning i början. var där i 4 timmar nästan, man ville inte gå och samtidigt ville man bara gå och gömma sig. aja. coolt.

okej, jag har haft askul sista tiden. det har jag ju. gud jag bara "omg jag kan inte hantera fritid". jag är ju asbra på fritid. och det kom jag på nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar