söndag 25 juli 2010

hej jag är hemma

jag orkar inte reseblogga mera nu. jag och papps åkte genom australien, det var ganska härligt och fint och nu känns det lite tomt och jag saknar pappa. perth var ett överraskande bra ställe, man skulle kunna bo där, om det inte hade funnits så många ställen som är minst lika bra och tusen gånger närmare.

frankfurt var hemskt som vanligt (det höll på att gå åt helvete faktiskt men jag orkar inte skriva om det heller). lufthansa gav i alla fall gratis kaffe. jag tycker faktiskt att jag var väldigt tillbakahållen som bara drack 5 koppar, hade kunnat dricka mycket mer.

jag kommer till göteborg imorgon, jag ska hjälpa viktor med en film, det blir kul. jag har en känsla av att anna molls inte kommer vara där på grund av nån slags festival. det känns knäppt men hon kommer väl tillbaka.

åh herre gud det blev ett inlägg om ingenting igen.

2 kommentarer:

  1. hej aggs, om du är i gbg vill du ses då? Jag jobbar och är trött typ jämt, men en fika eller så någon eftermiddag kanske?

    SvaraRadera