tisdag 27 juli 2010

morgonstund har guld i mund



det kom ett vykort från mills idag, hon verkar ha varit på någon slags exotisk ö och blivit packad med sin mamma. kortet var inte till mig, men jag läste det i alla fall, man måste ju ta för sig lite här i livet och alla det var adresserat till var antingen i stockholm under pride veckan, på pridefestivalen, men absolut inte på pride, eller i någon slags hurtigt grannland.


jag känner att jag kan relatera till det här med familjesemester, jag och mills har nog mycket gemensamt, även om mitt ölsinne inte imponerar på någon och papps verkligen inte gick in i en palm.

jag och jetlagen vaknade pigga och utvilade klockan kvart i 7 imorse, vi har ätit frukt, joggat, ätit frukost, dushat, gjort kaffe, druckit kaffe, hämtat tidning samt läst tidning + blogg. mams sover fortfarande djupt, jävla lena jag trodde hon var som jag buhu. i perth är klockan tio i 5 på efter middagen nu så man kan ju säga att jag faktiskt sov ganska länge. undrar var fadern är och gör.

och vad systern är och gör.

jag ska göra ingenting och kanske fika lite.

mills måste för övrigt komma hit och hämta en grej, så jag tror jag publicerar det här på fejsbok.

2 kommentarer: