torsdag 31 december 2009

döden i danmark

okej, det funkar verkligen inte, jag blir pubertal av det här. skjut mig liksom, jag kan inte vakna upp själv i en lägenhet. efter 12 timmar ensam hemma har jag nu officiellt lost it. inte för att jag någonsin har haft it. julia sa att jag kan flytta ihop med henne, hon kommer ångra det. det är den BÄSTA idé jag någonsin hört. om hon ångrar sig så tvingar jag mig in genom ett fönster och squattar hallmattan. annars flyttar jag in i hennes rum hos josefin. det här *sprattlar runt i lägenheten* GÅR INTE.

nu ringde det på dörren, jag svarar av princip inte när det ringer på dörren om jag inte vet vem det är. ganska läskigt. en gång kom det upp en kille när jag hade svarat och kramade mig. never more. han bara "hej marianne!" jag bara "jag heter agnes gå jag känner inte dig" han bara "är marianne där inne" *försöker knö sig in* jag bara "försvinn!" han "tack så mycket" jag undrar om marianne var blinddate eller hora.

elina kommer vid tre, då ska jag i alla fall öppna dörren.

nu ska jag köpa netto-cava, räkor, koriander och sprit, sen ska jag panika runt lite hemma och prova alla kläder jag äger innan elina kommer, panikar runt lite och provar alla kläder jag äger. sen går vi till josefin, jag ska sminka mig asabasamycket. ser redan fram emot det.

toppar det med en film


höhö puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar