lördag 13 februari 2010

alltså okej

det är lite onödigt att blogga när molls är här, fast man kan ju hoppas att någon annan också läser. igår var vi fashion det var ganska roligt och ganska tråkigt på samma gång. man fick gratis öl. nu ser vi the british biker buildoff på discovery molls duschar jag är bakis och trött för jag kunde inte sova. det är orättvist att jag aldrig kan sova med alkohol i kroppen. ikväll ska vi på hattfest och äta tårta. dansk ost luktar fis men vi åt det till frukost i alla fall. nu ska vi shåppa och kanske se lite designers nest visning också herrå

ajustdet gatan jag ska flytta till har en egen website meget coolt.


nu tog jag bort den fina tributefilmen. du kan ju läsa nån annans blogg istället.

1 kommentar:

  1. alltå, fuck you lite. det ser ut som om jag är född med alldeles för många kromosomer. hoppas att ingen läser din blogg.

    SvaraRadera