lördag 20 februari 2010

jag bara

hej bloggen idag har jag nåra sånna dära danska tømmermaend som bankar på mitt huvud. jag ska kanske till malmö, om jag ska till malmö så ska jag åka om en kvart. jag vet inte om jag ska till malmö. jag kan inte ta beslut. det är timmermän här.

igår var vi i köttbyn, på fernissering, det urartade bara lite. jag hade sovit 3 timmar natten innan för min granne (nabo) hade efterfest mellan 3 på natten och 11 på förmiddagen natten till fredag. jag sov inte. dom sov inte. jag var arg. i alla fall så var jag sjukt övertrött och dansade asfult och mycket med töntiga människor. danmark är ett så konstigt, land ingen är som jag, fast det är väl bra antar jag. jag under var alla från fernisen tog vägen. det var fest på arkitektskolen men jag tror inte att dom åkte dit allihop, jag åkte i alla fall inte dit.

aja

ja tror jag ska äta frukost till lunch nu, har köpt min älsklingsrätt - yoghurt.

sen kanske jag åker till malmö.

harebra

2 kommentarer:

  1. kan inte du ta reda på när dom ska ha flatkalas i köttbyn nästa gång?

    SvaraRadera