tisdag 6 april 2010

hähäj

jag gick in på molls blogg, datan hade gått sönder, jag bara fan jävla bajsinternet, nu är molls blogg blå. molls blogg bara blablabla bytt färg.

när man går in på redigera layout>bakgrundsfärg så säger blogger dom här färgerna matchar din blogg. färgerna: hud, mörk hud, ljus hud, LILA, kissblå, aidsgrå och några olika nyanser av turkås. jag bara accepterar och går vidare. den är lila nu blogger sa det.

jag håller på och göra små små igloos av is, jag tror inte att det räknas som riktig arkitektur, som tur är gör jag också en jättestor modell av betong, hoppas jag. den står bredvid mig nu och funderar på att kollapsa, det kommer orsaka massiva fuktskador samt drunkning i betong, det blir jättekul. josse vill att jag bloggar mer om henne, om min modell kollapsar kanske hon drunknar i betong. jag hoppas att rasmus drunknar, han dissar mina isklumpar.

herrå

1 kommentar:

  1. Åh, jävla härmis. kissblå? ofta att den färgen finns.
    Är det inte ganska dumt att göra igloos av riktig is? Jag menar, det kommer ju bara vara massa ansträngning för något som har smält om tio minuter. Haha, jag hoppas att du dränker hela kungliga arkitektskolan i både is och betong. Då kommer du att få IG.
    PUSS

    SvaraRadera