onsdag 21 april 2010

livet

hej, det snöar i köpenhamn, den 21 april och det snöar. Jag har inget liv så jag bloggar om vädret, det är i och för sig coolt. i måndags träffade jag julia för första gången på en vecka. jag och julia bor ihop. jag hade varit i skolan. i en vecka.

det är i och för sig också coolt, jag märkte inte att det gick en vecka och det var ganska kul. jag gjorde till exempel det här djupfrysta tältet som kollapsar när det smälter:



amen gud det är inte alls coolt.

idag är jag lite bakfull för jag råkade dricka ca 5 drinkz mer än planerat igår, det var maries fel, hon är bra hon. jag tror inte riktigt att jag förstår att jag borde vara stressad, idag har jag bara ätit lunch och fikat, vi har ny deluppgift till bacheloren och jag orkar inte bry mig om att jag inte vet var jag ska starta. helst vill jag bara gå hem och äta choklad eller yoghurt.

förövrigt var det skottlossning utanför vår port på vår beryktade gata igår.

puss

3 kommentarer:

  1. bra liv. fint tält. ska du plugga fram tills terminsslutet och aldrig komma hem? när kan jag komma till dig då?

    SvaraRadera
  2. a lite så faktiskt fast du kanske kan komma om två veckor om du verkligen vill.

    SvaraRadera
  3. Mmm, kanske, fast kanske ska ha tenta då om jag minns rätt. Du är evil som har slutat kommentera min blogg.

    SvaraRadera