torsdag 8 april 2010

sjuuuuk

det visar sig att jag blev jättesjuk av att skära mig i handen. det visar sig att man får influensa av skärsår. jag visste inte det, jag är sur. idag har jag varit vaken totalt två timmar. idag har jag bara ätit yoghurt. idag ligger min kamera i skolan så jag kan inte dokumentera mitt coola sår och posta på www. det värsta är att jag satt uppe hela natten i min feberdimma och försökte göra klart en jävla kortfilm, jag kollade på den nu, resultatet är, milt sagt, lite konstigt med tanke på att det ska handla om arkitektur.





aja skitsamma, det är flera månader kvart tills bacheloren ska in.
puss

3 kommentarer:

  1. konstig arkitektur men annars så är den fantastisk

    SvaraRadera
  2. du ska se resten a filmen, inte en meningsfull bild, eller jo, dom fem sista, dom visar faktiskt hus men går så jävla fort att ingen kan se och så har jag lagt text över...

    SvaraRadera
  3. Jag gillade filmen.

    SvaraRadera