onsdag 13 januari 2010

alltså

jag äter en morot nu, den är absurt stor. det är jättepinsamt, jag måste gömma den under bordet för jag kan inte bita i den offentligt. då kollar alla och undrar vad jag gör och sen blir dom helt chokade över hur pervers jag är som äter en så stor morot under bordet.

förutom det med moroten så mår jag faktiskt jävligt dåligt. för tre veckor sen eller nåt skrev jag ett inlägg om hur bra jag mådde och att jag kunde se slutet (det var säkert typ två dagar sen, jag har INGEN tidsuppfatning). jag kan inte se slutet, jag börjar typ lipa när jag tänker på det, vi har sk afleverering (=inlämning) imorgon och ändå kan jag inte se slutet, jag bygger en ful modell som inte kan stå. det är många timmar kvar på den. det är inte många timmar kvar tills jag dör av sömnbrist och INTE många timmar kvar tills imorgon när jag ska redovisa allt dehära som hade kunnat bli ganska fint, men nu, i slutändan, inte blev det.

aja herrå

3 kommentarer:

  1. Åhh, morot.

    Jag är likadan. Vi har slutprov på lördag av alla jävla dagar. jag är trött på prepositioner och fittpronomen, jag vill dö.

    SvaraRadera
  2. ags du är sjuk. jag vill också ha en pervers morot

    SvaraRadera
  3. Det här är ett av mina favoritinlägg genom tiderna. Blogga mer, fjant.

    SvaraRadera