söndag 24 januari 2010

hjälp

okej alltså jag är så sjukt bakfull att jag inte kan röra mig. det enda jag kan göra är att äta yoghurt. jag var tvungen att äta en jättestor skål yoghurt bara för att orka skriva det här. fan vad gott det är. alltså gud jag är så jävla väck alltså. men det är skönt. jag tror aldrig jag har varit så här bakis jag blir inte bakis, men det är ju helt fantastiskt att kunna unna sig att vara helt jävla förstörd en dag. att ligga framför teven (föreläsningar från arkitekturdagen på kunskapskanalen!) och somna för att man mår crap är himlen. jag älskar att vara ledig, jag är som en ny person. gud vad värdelöst att ha ett liv där man inte har tid att vara bakis. i mitt nästa liv (efter 9e juni) ska jag vara bakis jämt.

hur blev jag så här jävla harmonisk? jag måste fejka. jag har lurat mig själv. jag blev till och med lycklig av att se gert wingårdh på teve, jag bara "åh gert ändå"

PUSS

3 kommentarer:

  1. att vara ledig ska bli mitt framtida jobb. skönt att veta vad man ska bli, halleluja!

    SvaraRadera
  2. jag är ledig fem dagar i veckan. jag kommer alltid att vara bakis. Håhh.

    SvaraRadera
  3. yes hallelujah!

    haha, mams kommer stoppa dig! eller så får du åka på rehab.

    SvaraRadera